ମୋ ବୋଉ ପରି କିଏ ହେବ?? ମୋ ଶୁଖିଲା ମୁହଁ ହୃଦୟେ ତା କୋହ ତା ଅଗାଧ ସେହ୍ନ ନ କହିଲେ ବି ମନକୁ ମୋ ପଢି ନେ... ମୋ ବୋଉ ପରି କିଏ ହେବ?? ମୋ ଶୁଖିଲା ମୁହଁ ହୃଦୟେ ତା କୋହ ତା ଅଗାଧ ସେହ୍ନ ନ କହି...
ମାଆ-ବାପା ମାଆ-ବାପା
ପ୍ରଥମ ଦେଖା ତ ସବୁଠୁ ନିଆରା ଶେଷ ଯାଏଁ ମନେ ରହେ ହସରେ ଲୁହରେ କିଛି କ୍ଷଣ ପାଇଁ ଆଖି ଆଗେ ନାଚି ଯାଏ। ପ୍ରଥମ ଦେଖା ତ ସବୁଠୁ ନିଆରା ଶେଷ ଯାଏଁ ମନେ ରହେ ହସରେ ଲୁହରେ କିଛି କ୍ଷଣ ପାଇଁ ଆଖି ଆଗେ ନ...
ତେଣୁ ମାତା ଯେ ମୋର ପ୍ରଥମ ଗୁରୁ ପିତା ଯେ ମୋହର ଜାଣ ଦ୍ଵିତୀୟ ଗୁରୁ। ତେଣୁ ମାତା ଯେ ମୋର ପ୍ରଥମ ଗୁରୁ ପିତା ଯେ ମୋହର ଜାଣ ଦ୍ଵିତୀୟ ଗୁରୁ।
ଜନ୍ମ ଅନ୍ଧକାର ହେଉ କାରଗାର ଜ୍ଞାନ ହିଁ ଆଲୋକ ଶିଖା ମାଆ ଧନମଣି ଡାକରୁ ଆରମ୍ଭ ଜୀବନ ପ୍ରଥମ ଶିକ୍ଷା ଜନ୍ମ ଅନ୍ଧକାର ହେଉ କାରଗାର ଜ୍ଞାନ ହିଁ ଆଲୋକ ଶିଖା ମାଆ ଧନମଣି ଡାକରୁ ଆରମ୍ଭ ଜ...
ମୋ ବୋଉ ପରି କିଏ ହେବ?? ଚଳନ୍ତି ଦେବୀ ମୋ ଜନମ ଦାତ୍ରୀ ଗୋ ଜୀବନ ଧାତ୍ରୀ ମୋ ମୋ ବୋଉ ପରି କିଏ ହେବ?? ଚଳନ୍ତି ଦେବୀ ମୋ ଜନମ ଦାତ୍ରୀ ଗୋ ଜୀବନ ଧାତ୍ରୀ ମୋ